דיווחים מוקדמים מראים כי שנת 2019 הייתה שנה נוספת של צמיחה איטית ומנומרת של בירה מלאכה

 
 
 
 

 

 

"… אפילו אם מלאכה אינה מתרבה, הצמיחה הכללית אינה נחלשת." – בארט ווטסון, איגוד הבריירים.

 

קצת בתחילת 2020 להגיע למבט מקיף, זה מגיע בעוד כמה חודשים, אבל איגוד הבשלנים בדיוק פרסם הצצה ראשונה גבוהה ורמה גבוהה לגידול בתעשיית בירה מלאכה בשנת 2019. התמצית הקצרה ביותר: התעשייה הצמיחה הייתה איטית ולא אוניברסלית.

 

בעוד ששותים וחובבי בירה מלאכה כנראה חושבים שהשמיים נופלים, הבועה מתפוצצת, והסוף קרוב, נראה כי נתונים מוכיחים אחרת. יתכן שהוא לא מראה צמיחה מרקיעת שחקים, אבל זה לא מצביע על כך שגם התעשייה משתמעת. (למרות שהייתי רוצה לשתף את כל הדו"ח, הוא היה זמין לחברי איגוד המברקים בלבד, לכן אני מספק כאן סיכום קצר מאוד.)

 

בארט ווטסון, הכלכלן הראשי של איגוד הבשלנים , 19459016, הרכיב דוח מהיר על סמך נתונים ראשוניים. "כמו כל שנה בענף זה, זה היה ייחודי, כאשר מבול פתחי המבשלה נמשך, פיצוץ במכירות סלצר, מגמות סגנון מנוגדות ועוד", אמר ווטסון.

 

חלק גדול מהמידע בדו"ח ראשוני זה ראשוני מצביע על מה שמכונה נתוני סריקה , המודדים בעיקרון את מה שנסרק בחנויות מכולת, חנויות קופסאות גדולות וחנויות נוחות.

 

בהתייחס לנתוני הסריקה, ווטסון אמר, "זו תמונה חלקית טובה של מה שקרה במלאכה מבוזרת, במיוחד עבור מבשלות עם טביעת רגל חלוקה גדולה מספיק כדי להיות לפחות בכמה חנויות רשת. ברמה הגבוהה הצמיחה הייתה למעשה מעט חזקה יותר בשנת 2019 מאשר בשנת 2018 … "

 

"… מכירות הנפח של מבשלות בירה קטנות ועצמאיות גדלו ב -2.1 אחוזים. זה קצת יותר טוב משנת 2018, שם קבוצה של מבשלות בירה דומה צמחה ב 1.9 אחוזים. זה איטי יותר מ -2017 והשנים הבאות שקדמו לו, אבל מציע שגם אם מלאכה לא מתרבה, הצמיחה הכללית לא נחלשת. "

 

מדד נוסף שעליו מצביע ווטסון, מדד רוכשי הבירה הלאומית לסיטונאות בירה (NBWA), מראה גם הוא דומה למדי בין השנים 2018-2019.

 

"מתעמקים יותר מאשר רק מספר הכותרות ההן," מספר ווטסון. "חלקם מראים המשכיות עם השנים הקודמות. אחרים מראים שינויים, או לפחות ראיות סותרות המתהווים … החל מהרציפות, ברור שרוב צמיחת המלאכה עדיין מגיעה ממבשלות קטנות יותר. "

 

ווטסון מסכם, "כל כך קטן ומקומי עדיין צומח כקבוצה, אבל לפחות בתפוצה, המבשל הטיפוסי לא מזיז את המחט הרבה, ורוב הצמיחה מונעת על ידי מיעוט המקרים. נראה כמה מבשלות הבירה הזו ממציאות אתגר זה באמצעות מכירות של מבשלת הבירה, אבל זה רק סימן נוסף לתחרותיות הגוברת בערוצים מבוזרים. "

 

כפי שדיווחנו בעבר, מכירות "במתחם המבשלה" שמזכיר ווטסון הם חלק חשוב יותר ויותר בתעשיית בירות המלאכה. בשנת 2018 פרסמנו סיפור על האופן המשתנה שבו אנשים צורכים ורוכשים בירה מלאכה: יותר מזה נצרך במקור ונרכש בו.

 

כמו שאמרתי בראש הסיפור הזה, עדיין מוקדם לקבל מבט מקיף על שנת 2019, אך הדו"ח המקדים של בארט ווטסון מצביע על כך שהדברים אינם חמורים ככל שיכולים להאמין. הצמיחה לא מרקיעה שחקים, אבל היא עדיין צמיחה. איזו צמיחה התעשייה חווה אינה נפוצה ואינה פה.

 

בעיני כל זה מדבר על התפתחות התעשייה, אם כי עבור מבשלות מלאכה בגודל בינוני עד גדול שמתקשות להעלות את הבירה שלהן למדפי חנויות המכולת, זה כנראה מעט נחמה.

 

נלמד הרבה יותר כאשר הדו"ח המקיף של ווטסון ייצא בעוד כמה חודשים

 

 

פוסטים קשורים:

הפעל את הדמוקרטיה שלך אצל החבר'ה מחר (19 בפברואר) [ 19459008]
התרמה Poke & Pints ​​ב- Hellbent Brewing – שבת, 21 במרץ

חוקים למבשלות בירה לגבי משלוחי בירה ואיסוף שולי דרך


[ 19459037]

 
 
 
 
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest