הרשומות מתקבלות לפרסי שיווק בירה של מלאכה

 
 
 
 

 

 

כיום יש יותר מ 8,000 מבשלות בירה באמריקה. יותר מתמיד אסטרטגיה שיווקית טובה היא חלק חשוב בהצלחת המבשלה. כן, יצירת בירה טובה היא קריטית, אבל אם אף אחד לא יודע על זה, מה הטעם? בימינו, כמה ממבשלות המלאכה המצליחות והפופולריות ביותר הם גם אלה שעושים את העבודה הטובה ביותר בשיווק בעצמם. פרסי השיווק של קראפט בירה נועדו לכבד את הטובים שבטובים ביותר.

 

הפרסים הראשונים אי פעם פרסי שיווק בירה מלאכה מקבלים רשומות עד 21 בפברואר. לפרטים מלאים על התוכנית וכיצד להיכנס, עיין בהודעה לעיתונות שלהלן.

 

פרסי שיווק בירות ראשונים אי פעם, מאריכים תאריך כניסה עד 21 באפריל

 

(NEW YORK, ניו יורק) – בשל הביקוש העממי, פרסי השיווק הראשון של אימה בארים מאריכים לראשונה את תאריך היעד לכניסות עד 21 בפברואר 2020.

 

ישנן שורה של תחרויות כדי להעניק בירה על טעם – אך אין תחרות שמכירה במאמצים העיצוב והשיווק המדהימים (והחשובים!) שמבשלים משקיעים במיתוג שלהם. עד עכשיו.

 

פרסי השיווק של Craft Beer (CBMA) היא סדרת הפרסים הראשונה שהתמקדה במאמצי שיווק ואריזה, והיא פותחה על ידי המשווקים ג'ים מקון וג'קי דיבלה כדי להכיר ולהעניק את השיווק הטוב ביותר בענף המתבשל ברחבי הארץ. מבשלות בירה, סוכנויות, מעצבים ושותפי שיווק מוזמנים להיכנס לעבודה המובילה שלהם. CBMAS לשנת 2020 כולל מעל 30 קטגוריות המכירות בכל ההיבטים של שיווק בירה וכוללות מעל 100 שופטים מקצועיים בענף הבירה.

 

עם יותר מ -7,300 מבשלות בירה (וגדלות) ברחבי הארץ, נעשה יותר ויותר קשה להתבלט מששת החפיסות האחרות במדף החנויות הצפוף מדי. מלבד הצורך למסמר קו טעים וייחודי של מבשלות בירה, העיצוב והשיווק של כל בירה הפכו לקריטיות לפופולריות ולהצלחה של מבשלה.

 

"יותר מתמיד מבשלות מבשלות מכירות בצורך לתעדף את האסטרטגיות השיווקיות שלהן," אמר פרבה האנס, סמנכ"ל פיתוח עסקי ואסטרטגיה של הילברנד, CBMAs המציג חסות. "עבדנו באופן הדוק עם מבשלות בירה מאז 1984 ויודעים כי מדפים וערים מוצפים בכמות אדירה של אפשרויות בירה מלאכה. צוות ה- CBMA הכיר כמה זמן וכסף מבשלות מבשלות בירה אלה משקיעות כעת במאמצי מיתוג ויצרו הזדמנות יחידה לחגוג אותן. הילברנד גאה לתת חסות לטקס פרסי השיווק הראשון בבירה של מלאכה, אירוע ייחודי וחשוב באמת לתעשיית הבירה המלאכה ככל שהיא ממשיכה לצמוח. "

 

בעבר, מבשלות בירה קטנות יכלו להסתמך אך ורק על מפה לאוזן חיובית לגבי בירותיהם, אך העשור האחרון היה כמו רנסנס בשיווק ובמותג של בירה מלאכה. אריזות בירה ועיצוב במהירות הפכו מתוחכמות הרבה יותר, בדומה לזה של תעשיית היין – ולא בכדי.

 

בעוד צרכני בירה מלאכה רבים מחפשים מבשלות מקומיות, או מעדיפים סגנון מסוים או ABV, רבים מקונים הבירה של ימינו בגילאי 22-37 (Millennials) מקבלים את החלטת הרכישה הסופית שלהם על בסיס "תווית מגניבה." זו הסיבה שהמיתוג והאריזה של בירה הם האמצעי היעיל ביותר להשפעה על הרכישה באותו רגע קבלת החלטות. ולהכיר בזכות המאמצים הגדולים האלה זו עכשיו מציאות.

 

בשוק רווי כזה, שתייני בירות מלאכה מסתכלים כעת, פשוטו כמשמעו, על המדפים על מה שנראה מעניין. מרכיבים אקסצנטריים הם כבר לא מכירה קלה. הם אומרים, "אל תשפוט בירה לפי התווית שלה", אבל 80% אחוז מהצרכנים מקבלים את החלטת הרכישה הסופית שלהם במדף הקמעונאי, ו 64 אחוז מקבוצה זו הודו שהם ישנו את דעתם אם "משהו טוב יותר" יתפוס את שלהם עין באותו הרגע.

 

למי Brewer חייבים קרדיט בכל מה שקשור לפחיות המושכות את העין האלה? בטח, הם יכולים להקיש על עצמם על הגב כדי לקבל את הטעם, אבל הם צריכים לתת קודואים למעצבים שלהם – שממלאים בעצם את תפקידי המשווקים שלהם. מעצבים נותנים למבשלות הבירה אפשרות לשתף את סיפוריהם ואישיותם מחוץ לקירות חדר הרחצה.

 

מעצבים אלה הם אלה שלא רק מחיים את הבירות על ידי מעשיהם אישים מרכזיים; הם מספרי הסיפורים שמגיעים לשתיינים. כל תווית יכולה להצית מותג בירה לשלב הבא. זה התפקיד שלהם לגרום לארונות ה -4 או 6 לקפוץ מהמדף ולזרועות הצרכנים. המיתוג מחזק את אופי המבשלה.

 

חשיבות המראה והתחושה הנכונים עבור כל מבשלה חשובה לא פחות כמו הזהב הנוזלי שבפנים – יותר מתמיד. פחי בירה הפכו למטבע חזותי במקצת.

 

ואל תשכח: בעולם המדיה החברתית אתה רוצה ש"מגניב "יכול לירות בכדי להתבלט, וכדי שעוקבים ירצו לחטוף חבילה. יש משפיעים על אינסטגרם של בירה מלאכה שיש להם אלפי עוקבים (אם לא מאות אלפי) עוקבים שעוסקים רק מראווה של אריזות בירה נהדרות. מה זה אומר על הכוח של עיצובים אלה?

 

אחד החלקים המגניבים ביותר בנושא אריזות בירה הוא מי שהמבשלים בוחרים לשתף איתם פעולה בעיצובים שלהם. חלקם שוכרים מאיירי קומיקס מפורסמים, אמנים ידועים ואפילו קריקטוריסטים. תוויות אלה אינן אופנתיות. ישנו רומן אהבה בין שותה בירה מלאכה, מבשלות בירה ואמנים. "האמנות הנוזלית" נתמכת כעת על ידי סיפור שלם על חבילה. אז, מתי הגיבורים הבלתי-מוכנים בתעשייה שלנו מתחילים לקבל אשראי אמיתי?

 

מיתוג בתעשיית בירה מלאכה הוא מה שמביא באמת את הבירה לחיים. כיום, מבשלות בירה יכולות להשתמש בזהות חזותית חזקה, סיפור סיפורים, מפה לאוזן ומדיה דיגיטלית בכדי להשיג צמיחה שלא נראתה מעולם, אשר יישרה את שדה המשחק בין בירה גדולה וקטנה. האריזה והמיתוג הכללי של בירה הם האמצעי היעיל ביותר להשפעה על הרכישה באותו רגע קבלת החלטות. CBMA הרגיש שהגיע הזמן להכיר בכישרון העומד מאחורי הטבע היצירתי שהופך את תרבות בירת המלאכה לעשירה וייחודית כל כך.

 

"זו הזדמנות נהדרת עבור מעצבים כמוני להפגין עבודה מדהימה שעשיתי למבשלות בירה", אמר בן אוונס, מייסד Phine Art Designs. "מעולם לא הייתי עד לתעשייה עם צמיחה ושינוי מהיר כל כך. . בירה מלאכה מתפתחת כל הזמן. כך גם העיצוב, השיווק והאריזה שלו. "

 

פרסי השיווק של Craft Beer כוללים קטגוריות החוגגות את הטוב ביותר בשיווק הבירה והצוותים, ואנשים מאחוריהם. כל הקטגוריות נשמעות על ידי פאנל משפיע ומוערך של מומחי בירה, שיווק ועיצוב מרחבי הארץ. עיין בפאנל המלא של מעל 65 שופטים כאן. תהליך השיפוט של CBMAS הוא ניקוד דיגיטלי חזק, אמין ושקוף.

 

ה- CBMAS לשנת 2020 מורכב ממעל 30 קטגוריות המכסות את כל ההיבטים של שיווק מבשלות – מתוויות ועד לוגו; מידיות ברז לחדרי ברז. הכניסה פתוחה לכל מי שעוסק בשיווק בענף המתבשל.

 

חלק מקטגוריות הפרסים הן:

 

מיטב הפחית
עיצוב ידית הברז הטוב ביותר
הסרטון המקורי הטוב ביותר
עיצוב הסחורה הטוב ביותר
השימוש הטוב ביותר במדיה חברתית
עיצוב אתרים הטוב ביותר
בירה המשווקת כרטיסי בר, ​​כמו חדר השידור הכי מגניב

 

לצפייה ברשימת הקטגוריות המלאה, לחץ כאן .

 

CBMAS מתרגש לחשוף את הגביע הרשמי שלה – " The Crushie " – על סדרת הפרסים, כולל ה- Crushie Platinum, ה- Gold Crushie ו- the People's Crushie. גביעי ה- CBMAS Crushie תוכננו ויוצרו על ידי אותה חברת פרסי מעצבים NYC שיוצרת את פרס אמי היוקרתי, ופסל MTV Moonman. פרס Crushie מפוסל כמתאר זרוע מקועקעת בכבדות המוחצת בירה יכולה לייצג את האופן שבו מבשלות הבירה "מוחצות אותה" בעזרת שיווק ומיתוג בירה ייחודי ויצירתי.

 

הרשומות מתקבלות כעת באתר של CBMAS . המועד האחרון לציפורים הוארך עד ה- 6 בדצמבר ותקופת הכניסה הסופית מסתיימת ב -31 בינואר 2020. מבשלות בירה וצוותי השיווק שלהם יכולים להיכנס לעבודה החל מינואר 2018 עד ספטמבר 2019.

 

תהליך השיפוט יחל ב -13 בפברואר 2020 ויסתיים ב- 20 במרץ 2020, כשזוכי הפרסים הוכרזו ביום שני, 20 באפריל, בשידור חי מכנס The Crew Brewer's (CBC) בסן אנטוניו, טקסס. באותו ערב יתקיים טקס חלוקת פרסים קטן עבור הנוכחים. הזוכים אינם צריכים להשתתף בכנס כדי לקבל הכרה. למידע נוסף וכניסה, בקר ב craftbeermarketingawards.com .

 

על פרסי שיווק בירה מעץ

 

פרסי השיווק של Craft Beer הוקמו בשנת 2019 בכדי לתת הכרה לטובים הטובים ביותר בתחום השיווק של ענף הבישול. עם קטגוריות שנעות בין עיצוב יכול לחדר הברז הטוב ביותר ועיצוב אתרים מיטבי להשפעת מדיה חברתית השנה, יש הזדמנות לכל תחום שיווק בענף המתבשל להציג את עבודתן. למידע נוסף בקר באתר craftbeermarketingawards.com.

 

###

 

 

פוסטים קשורים:

היית אוהב או שונא פסטיבל בירה עיוורת?

Brewing House Valley – בית השנתי השלישי שהתחמם בשבת זו

[ 19459030] 100 המבשלות המובילות בוושינגטון לפי נפח ייצור 2019


 
 
 
 
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

כתיבת תגובה