מהסקר עולה כי 91 אחוז מהשתיינים מעדיפים בירה מלאכה

 
 
 
 

 

 

סקר שנערך לאחרונה על ידי C + R Research , חברה לחקר שוק שבסיסה בשיקגו, מציעה תוצאות משמחות לתעשיית הבירה המלאכה. שמחה, מפתיעה וחשודה, אך עדיין שווה להציץ בה.

 

על פי נתונים של איגוד הבשלנים , בירה מלאכה בשנה שעברה (בירה המיוצרת על ידי מבשלות בירה "קטנות" עצמאיות) היוו פחות מ- 15 אחוז מכל הבירה המיוצרת בארצות הברית (מכירות נפח) . זה מתרגם לכ -24 אחוז מסך הסכום שהוצא על בירה (מכירות דולר).

 

סקר המחקר C + R מספק מבט אופטימי יותר לדברים. על פי הסקר, 91 אחוזים אמרו שהם מעדיפים בירה מלאכה על פני בירה של המותג הגדול ו -86 אחוזים אמרו שהם ישלמו יותר עבור בירה מלאכתית העדיפה שלהם, אפילו אם היו אפשרויות זולות יותר.

 

רגע, מה? אה, 91 אחוז?

 

בין 11 במרץ עד 22 במרץ, 2019, מחקר C + R ערך סקירה מקוונת של 2,000 אמריקאים מרחבי הארץ תוך שימוש בפלטפורמה המקוונת מכנית טורק של אמזון. הנשאלים היו תערובת של גברים ונקבות המדווחים על עצמם, בין הגילאים 21 עד 70, שהזדהו כאנשים ששותים אלכוהול באופן קבוע. C + R מאשר כי המחקר אינו מייצג מדגם מדעי. במילים אחרות, זה היה סקר ולא מחקר מדעי.

 

C + R מדווח, "לפי אנשים שלקחו את הסקר שלנו, כמעט חצי שותים בירה מלאכה לפחות פעם בשבוע. אולי אפילו יותר מפתיע הוא שכמעט כל הנשאלים אומרים שהם שתו בירה מלאכתית לפחות פעם אחת במהלך החודש האחרון. "

 

להלן כמה טעימות מרכזיות מהסקר:

 

  • 49 אחוז מהנשאלים שותים בירה מלאכה לפחות פעם בשבוע ו- 91 אחוז מעדיפים בירה מלאכה על פני בירה מהמותג הגדול.
  •  

  • הסגנון המועדף ביותר על בירה מלאכתית הוא עדיין IPA ובירה מלאכה מועדפת לרוב בחודשי הקיץ.
  •  

  • לפי 76 אחוז מהנשאלים, המחיר אינו משפיע על רכישת בירה מלאכה.
  •  

  • בממוצע, המשיבים אמרו שהם הוציאו 59 חודשי על בירה מלאכה.
  •  

  • 43 אחוז ממילניאלים אמרו כי הם מבקרים בוואב או מבשלת בירה לפחות פעם בחודש ומוציאים כ 63 $ לחודש על בירה מלאכה.
  •  

על פי הסקר, חמשת הגורמים המובילים המניעים את צמיחת הבירה הם:

 

1. טעם
2. איכות
3. תרבות בירה מלאכה
4. גידול מבשלות בירה
5. אחוז אלכוהול גבוה יותר.

 

דוח זה של מחקר C + R מצביע על כך שבירת מלאכה פופולרית יותר ממה שמגלה נתונים אחרים. אולי המשיבים שותים בירה מלאכה פעם בשבוע אך שותים בירה מהמותג הגדול שלוש פעמים בשבוע. למרות שהם מעדיפים בירה מלאכה על פני בירה של מותג גדול, והם מוכנים לשלם יותר כסף עבור הבירה שהם מעדיפים, אולי הם מוציאים הרבה יותר כסף על בירה מהמותג הגדול. אולי הם חושבים שמישל אולטרה, Shock Top ו Blue Moon הם בירות מלאכה.

 

אלה דברים שכיף להסתכל עליהם, אבל אסיים איפה שהתחלתי. על פי נתונים של איגוד הבשלנים, בירה מלאכה בשנה שעברה היוותה פחות מ- 15 אחוז מכל הבירה המיוצרת בארצות הברית (מכירות נפח). זה מתרגם לכ -24 אחוז מסך הסכום שהוצא על בירה (מכירות דולר).

 

קרא עוד על סקר C + R כאן .

 

 

פוסטים קשורים:

Kulshan Brewing מסכים לפגוש שתייני סלצר באמצע

[ 19459008]

הרשמות התקבלו לפרסי שיווק בירה של קרפט

BeerAdvocate ו- Untappd עכשיו מאוחדים בבעלות משותפת על חברות

 
 
 
 
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest