Brew Pipeline היא פלטפורמה לגישה ישירה בין מבשלות מלאכה לשווקים חדשים. מאחורי התוכנית יש הרבה ז'רגון בתעשייה, אך הדבר היחיד שצרכנים צריכים לדעת הוא שהמטרה של Brew Pipeline היא לחבר בירות עטורות פרסים ממבשלות יצירה מוערכות לשווקים חדשים. בקיצור, בירות של חברת Surly Brewing ואחרות מגיעות בקיץ לסיאטל.
לאחרונה השיקה Brew Pipeline את תוכנית הדגל שלה, Brewer Brewer, והביאה בירות בלעדיות לשווקים לא מנוצלים למכירות מוגבלות בזמן. במילים אחרות, בירות ממבשלות מחוץ למדינה שבדרך כלל אינן מחלקות לוושינגטון יהיו זמינות בקרוב לצרכנים המקומיים. שימו לב, בירות אלה יהיו זמינות רק לזמן מוגבל. Brew Pipeline עושה, למעשה, את אותו הדבר במספר שווקי בירה ברחבי הארץ, ומתמקד במאה שוקי הבירה המובילים בארה"ב.
מבשלות בירה, מפיצים וקמעונאים יכולים ללמוד על תוכנית מבשלת האורחים כאן .
Brew Pipeline אומר, "חובבי הבירה יכולים לחפש את הבירות הללו תחת ידית הברז של Brewer בברים ובמסעדות מובחרות, כמו גם על מדפים בחנויות משקאות שבהם נמכרת בירה מלאכה."
יש המון מבשלות מבשלות שונות מרחבי המדינה שמעורבות בתכנית Brew Pipeline. לעת עתה, הנה מה שאנחנו יודעים על התוכנית בוושינגטון בקיץ הקרוב.
יולי
חברת Brewing של דרייק (סן לינדרו, קליפורניה) – Denogginizer IPA זוגי ו- 1500 Pale Ale.
שני אחים בוני ברים (וורנוויל, אילינוי) – Domaine DuPage מדינה בסגנון צרפתי Ale.
אל בלגיה מונקליסטית (Bend, OR) – פפרקורן אימפריאל Wit.
אוגוסט
חברת Surly Brewing (מיניאפוליס, מינסוטה) – AxA IPA ו- IPA זועם.
חברת Pryes Brewing Company (מיניאפוליס, מינסוטה) – חמאת פטל רויאל.
צרכני בירות מלאכה של ימינו מנסים כל הזמן לנסות דברים חדשים ממבשלות בירה חדשות. זה נכון במיוחד אם מדובר בבירה ממבשלת בירה מוערכת שאינה זמינה בדרך כלל קרוב לבית.
"הצרכנים של ימינו לא רק תומכים בשוק המלאכה המקומי, אלא הם גם מחפשים אחר המותגים הידועים שאנו מביאים לשוק," אמר מרטי אוצ'ס, נשיא המכירות בחברת Brew Pipeline. "המטרה שלנו היא לעזור למבשלני מלאכה להגיע לרדיוס של 100 המיילים שלהם, שם אין להם כיום תפוצה ולשתף את הבירה שלהם עם מעריצים חדשים וקיימים ברחבי הארץ בברים, מסעדות וחנויות קמעונאיות. בעבודה עם רק הבירות המוערכות ביותר, אנו צופים שהתוכנית תהיה מאוד מבוקשת. "
ברחבי הארץ שוק בירות המלאכה הולך וגדל ומכירת בירה מאתגרת יותר ויותר. אסטרטגיה אחת למבשלת בירה היא לחקור שווקים חדשים שבהם הבירה שלה עשויה למשוך עניין רב יותר מצד הצרכנים. צנרת Brew מציעה למבשלות בירה אפשרות לשים בוהן במים, כביכול, לפני שתצלול לשווקים חדשים.
"חברת Surly Brewing מתרגשת להיות אחת מהמבשלות הראשונות שמשתתפות בתוכנית מבשלות האורח של Brew Pipeline", אומר בוב רפ, סגן נשיא מכירות ב- Surly Brewing Co. "זו גישה חדשנית לבדיקת שווקים חדשים ומתאימה אסטרטגיית ההתרחבות הנוכחית של שורלי. "
זוהי תוכנית חדשה מבית Brew Pipeline, אך נראה שהיא תואמת את מה שתנאי השוק הנוכחיים דורשים הן מצד הצרכן והן מצד היצרן.
פוסטים קשורים:
[ 19459019]