תקנות מדיה חברתית חדשות חלות על מבשלות בוושינגטון בתוקף

 
 
 
 

 

 

מבשלות בירה: עכשיו אתה חופשי לציוץ כרצונך!

 

עד אתמול, חוקי המשקאות בוושינגטון כללו כללים האוסרים על מבשלות בירה לקדם אירועים בערוצי המדיה החברתית שלהם. הכללים התייחסו לאירועים בפאבים, פסטיבלים, מגייסי תרומות וכן הלאה, אך לא אירועים במתחם המבשלה. מארגני הפאב או הפסטיבל יכלו לקדם את האירוע, אך המבשלה לא הצליחה. ובכן, נכון לאתמול, בזכות עבודתם של אגודת ברוארס בוושינגטון ומועצת המשקאות והקנאביס, הכללים השתנו.

 

קחו למשל את הדוגמא של אירוע לילי של מבשלות בפאב המקומי. בעוד שהפאב עצמו יכול היה לקדם את האירוע בפייסבוק, בטוויטר ובאינסטגרם, המבשלה לא הצליחה. למרות שזה נשמע מפגר למדי, היה קצת רציונל מאחורי הכללים. זה קשור לחוקי בית קשורים, בלגן של כללים סבוכים שנועדו למנוע "לשלם עבור משחק" בעסקי האלכוהול. הכללים החדשים מטפלים באותה חשש.

 

הכללים שוחררו משמעותית כעת. אז מה זה אומר לצרכני בירה? המשמעות היא שמבשלת בירה יכולה כעת להשתמש באופן חופשי יותר בערוצי המדיה החברתית שלה כדי לספר לכם על האירועים בהם היא מעורבת.

 

אגדת הברואררים בוושינגטון מספקת את ההנחיות הבאות:

 

  • מבשלות בירה או נציגיהן המורשים רשאים להשתמש באתרי האינטרנט או בחשבונות המדיה החברתית שלהם כדי לפרסם, לפרסם מחדש או לשתף מידע פרסומי או תמונות לקידום מכירות על אירועים הכוללים מוצרים מההפקה שלהם.
  •  

  • האירועים כוללים אירועים המתקיימים במיקום של קמעונאית מקומית (בר, מסעדה, חנויות בקבוקים – לילות מבשלות חשיבה).
  •  

  • אירועים אלה כוללים גם אירועים ברישיון לאירוע מיוחד.
  •  

  • מידע הקידום מכיל קישורים לרכישת כרטיסים לאירועים.
  •  

  • מבשלות בירה אינן יכולות לשלם לצד ג 'כדי לשפר את הצפייה במשרה.
  •  

  • קמעונאי לא יכול לדרוש ממבשלת בירה כדי להעלות פוסטים כתנאי להשתתפות באירוע במיקום הקמעונאי שלהם.
  •  

 


 
 
 
 
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest