חדשות טובות למבשלות בירה שכן צריכת הבירה האמריקאית ממשיכה לרדת

זהו סיפור על סוגיהם של דברים שמבשלות הבירה צריכות להבין בימינו בכדי להצליח בשוק צפוף יותר ויותר. למרבה המזל, ישנם אנשים בחוץ שאוספים נתונים ומנתחים אותם עבור הענף. כמו כן, זה סיפור עלינו, חובבי הבירה של אמריקה והרגלי השתייה שלנו. כמובן, הרגלי השתייה שלנו מתייחסים ישירות להצלחה של מבשלה.

פחות בירה בכל שנה

במשך כמה השנים האחרונות ענף הבירה היה עד לירידה קבועה וכללית בכמות הבירה שאמריקה אוכלת בכל שנה. לפני עשר שנים צרכה אמריקה כ -30 גלונים לאדם בשנה. בשנה שעברה, רק 26.5 ליטרים לאדם בשנה. (כמובן, מבוגרים בגיל שתייה חוקית.) הירידה הייתה איטית ומתמשכת כמעט שני עשורים.

נשמע כמו חדשות רעות, אה? בין כל הרעש הנוגע לצריכה מופחתת, ישנן חדשות טובות מאוד, שמקורן במחקרים שנערכו על ידי חטיבת CGA של נילסן ואשר נותחו על ידי איגוד הבשלות בדו"ח שפורסם בחודש שעבר. (נילסן היא חברת מידע ומדידה עולמית מובילה המספקת מחקר שוק, תובנות ונתונים על מה שאנשים צופים, מאזינים וקונים. איגוד הבשלנים הוא ארגון סחר המייצג את המבשלות הקטנות והעצמאיות של אמריקה.)

ככל שצריכת הבירה הכוללת פחתה אט אט, יותר ויותר מבשלות בירה ממשיכות להיפתח ברחבי הארץ. באופן מילולי, כ -5,000 מבשלות בירה נפתחו בעשר השנים האחרונות. ככלל, מבשלות בירה חדשות אלו הן מבשלות בירה קטנות ועצמאות. הסוג המכונה לעתים קרובות מבשלות מבשלות .

number-of-us-breweries

מכירות בירה מתרווחות ומספר הולך וגדל של מבשלות בירה? מה נותן? הסבר פשוט הוא שאמריקאים שותים פחות בירה, אלא יותר בירה מלאכה. כלומר, המגה-מותגים חלו בירידה במכירות ואילו מבשלות מלאכה ראו צמיחה במכירות. צמיחה צנועה בשנים האחרונות, למען האמת, אך עדיין מדובר בצמיחה. לא הכל אור שמש ורדים, אבל השמיים לא נופלים.

חובבי הבירה אוהבים להאמין שבירת מלאכה היא הסיבה שמותגי המגה סובלים. כלומר יותר ויותר אנשים מבצעים את המעבר לדברים הטובים. יכול להיות שיש בזה טיפת אמת, אבל אחד ההסברים המציאותיים יותר הוא שמגזרים אחרים בתעשיית המשקאות למבוגרים מייצרים חציר על חשבון חברות הבירה הגדולות. אנשים מניחים את האור באד ומרימים את הסלצר המחודד והלימונדה הקשה, למשל.

בטח, יש אנשים שמסיימים את לימודיהם מ- Coors Light להודו Pale Ale ו- Imperial Stout, אבל אם זו הייתה הסיבה היחידה לירידה הכוללת במכירות הבירה, ובכן לא הייתה ירידה כללית. זה יהיה יותר כמו מעבר במכירות מבירה גדולה לבירה מלאכה. יש חלק מזה, אך כוחות אחרים פועלים גם כן.

המציאות הבלתי נמנעת של צריכת בירה מתמעטת איננה חדשות טובות עבור יצרני המגה-בירה, אבל הדברים הרבה פחות חמורים עבור מבשלות הבירה העצמאיות הקטנות של אמריקה. כולם היו שמחים לראות את צריכת הבירה הכוללת עולה, אבל הדברים יכולים להיות גרועים ויש חדשות טובות למבשלות בירה קטנות ועצמאיות.

בקר במבשלות בירה, שתו עוד בירה

הדו"ח של נילסן והניתוח שהתקיים לאחרונה על ידי התואר הראשון משלימים כמה חדשות אחרות עליהן דיווחתי לפני מספר חודשים על מכירות בירה מקומיות באולמות הקמה של מבשלה. ( ראו את הסיפור .) כפי שהצביע על הסיפור הזה, ביקור במבשלות בירה הוא כעת דבר רשמי. יותר ויותר אנשים פוקדים מבשלות בירה בימינו, והם עושים זאת במידה כזו שהיא משפיעה על סוגים אחרים של מפעלי שתייה. חדשות טובות לחדר ההבשלה המקומי, אך חדשות רעות לסרגל הפינה.

אז, כן, ביקור במבשלות בירה כדי להשקיע שתיית דולרים זה עכשיו דבר אמיתי. נקודת האור באמת בכל זה היא שאנשים שביקרו במבשלות בירה מדווחים שהם שותים יותר בירה. קשר זה עם העובדה שיותר ויותר אנשים מבקרים במבשלות בירה וזה חדשות טובות. אני לא בטוח איך זה יכול להתפרש כלום פרט להתפתחות חיובית. בסך הכל, אנשים שותים פחות בירה; עם זאת, יותר אנשים מבקרים במבשלות בירה, והאנשים שמבקרים במבשלות בירה שותים יותר בירה.

על פי המחקר של נילסן, 29 אחוז מהאנשים שביקרו במבשלות מבשלות בירה מדווחים כי הם שתו בירה "קצת יותר" או "משמעותית יותר" ממה שהם עשו בשנה שעברה. בסך הכל, כמעט 80 אחוז מהאנשים שביקרו במבשלות מבשלות בשנה שעברה אומרים שהם שותים הרבה או יותר בירה מאשר בשנה שעברה. שוב, חדשות אלה מגיעות בתקופה בה המספרים הכוללים מראים שאנשים שותים פחות בירה.

על פי המחקר, אנשים ש לא ביקרו במבשלת בירה היו בעלי סיכוי גבוה יותר לדווח על ירידה בצריכת הבירה. פחות מהם הגיבו בתגובה "קצת יותר" או "משמעותית יותר".

מי מבקר במבשלות מבשלות?

אם אתה מסתכל על תוצאות המחקר (ראה טבלה למטה) אתה מתחיל לראות מי באמת שותה יותר בירה. מתוך 29 אחוזים ששותים יותר או משמעותית יותר, סביר להניח כי אנשים בגילאי 21-34 סיפקו את התגובות החיוביות הללו.

  • עבור אותה קבוצת גיל, 51 אחוז מהנשאלים אמרו שהם שתו יותר בירה בשנה שעברה. בעיקרון, בני דור המילניום אוהבים לבקר במבשלות בירה ושותים יותר בירה.
  • בקרב קבוצת הגילאים 35-54, רק 29 אחוזים דיווחו על עלייה בצריכה. קבוצת גיל זו אוהבת גם לבקר במבשלות בירה ושותה יותר בירה, אך לא באותה קצב.

beer-stats-0001

כשאנשים מבקרים במבשלות בירה, הם מתלהבים יותר מבירה. או אולי זה הפוך. לא משנה מה המקרה, המתאם בין מבשלות מבשלות לבירה וצריכה מוגברת של בירה ראוי לציון. אנשים שמבקרים במבשלות בירה הם חובבי בירה ויש יותר ויותר מאותם אנשים בעולם. כמו כן, יותר ויותר מהם מתחת לגיל 35.

כאשר מסתכלים על הקבוצה הכוללת, 50 אחוז אמרו שצריכת הבירה שלהם לא השתנתה, כאשר 29 אחוזים דיווחו על עלייה בצריכה. בקרב בני המילניום, רק 32 אחוזים דיווחו על שום שינוי, כאשר 51 אחוזים דיווחו על עלייה. יותר מהם אמרו שיש שינוי ויותר מהם אמרו שזה לטובה. כשאני מסתכל על זה אני רואה שוק יעד.

המחקר גילה גם מדוע אנשים מבקרים במבשלות בירה, ודירגו את שלוש התגובות הראשונות.

  1. יכולת לדגום בירות שונות (למשל טיסות בירה).
  2. ללמוד על בירות שונות.
  3. אני יודע שהבירה תהיה טרייה.

אני לא בטוח אם יש משהו שאנחנו יכולים לעשות כדי לשנות את דעתם של אותם אנשים שהגיבו עם "פחות בירה משמעותית" או "קצת פחות בירה." כמו שאמרתי, ישנם כוחות אחרים בעבודה. אפשרויות נוספות, עניין מוגבר בבריאות ובבריאות וכאלה.

האם יש מסקנה קטנה ומסודרת להסיק? האם כל זה מוביל לתוכנית פעולה ברורה של מבשלות הבירה המושתתות על הצלחה? אני לא יודע, אבל זה בהחלט ראוי לציון, במיוחד אם אתה מרכיב אסטרטגיה שיווקית למבשלת בירה.

אתה יכול לראות מידע נוסף על מחקר Nielsen כאן , יחד עם הרבה מחקרי שוק מעניינים אחרים, בעלי ערך.

פוסטים קשורים:

 
 
 
זה סקסי שיכול לזכות אותך בטיול בוועידת הברוטרים של מלאכה ב סן אנטוניו
 
התקבלו רשומות לפרסי שיווק בירה מלאכה
 

[ 19459037] BeerAdvocate ו- Untappd מאוחדים כעת בבעלות משותפת על תאגידים

 

]

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

כתיבת תגובה