54-40 Brewing מקבל שיפוץ מותג ומגדל מוביל חדש

 
 
 
 

 

 

חדשות גדולות היום מ- 54-40 Brewing מ- Washougal, וושינגטון. בנוסף להשקת אתר חדש והצגת מראה חדש למותג, 54-40 Brewing שכרו את חברת Brewer Brewer החדשה. הנה ההודעה של המבשלה.

 

54-40 מבשלות משיקה מיתוג חדש, מוסיף שותף להפצה ומכריז על שכירת מבשלות חדשה

 

Washougal, וושינגטון – "אחרי ארבע שנים של צמיחה בהכנת בירות קלות לשתייה, אנו שמחים מאוד להתחתן עם הבירות האלה עם מיתוג שמתאים לפילוסופיה שלנו," אומר שר בולט, מייסד ומבשל ראש, 54-40 מבשלת. "מרענן לראות סוף סוף פחים ואתר המשקף את הנוחות שאנשים מוצאים לשתות את הבירות שלנו עם המשפחה והחברים."

 

54-40-beer-3

 

המראה הרענן של 54-40 התפתח מידידות גדולה ששר בולט התחיל עם קריאייטיב פרילנסר, ג'ורדן וילסון עיצובים. וילסון והשר עבדו יחד בעיר העתיקה מבשלת בפורטלנד, שם וילסון עיצב חומרים לפסטיבל הבירה המחווה של השר לג'ורג 'ג'ונס. "ג'ורדן תמיד הבין את האסתטיקה של הבירות שאני מכינה, והתובנה שלו הייתה עצומה בהגשמת החזון של המותג", אומר השר.

 

"צריך לקחת בחשבון הרבה דברים מתי להתמודד עם מיתוג מחדש בקנה מידה גדול. לנו היה חשוב לקחת צעד אחורה ולנסות לראות את התמונה הגדולה יותר. " אומר ג'ורדן וילסון. "בולט וצוותו בגילאי 54-40 כבר פעלו תחת תרבות של ערכים ואידיאלים – החלק שלי היה לעזור בתרגום העמודים הללו לשפה חזותית."

 

אם כבר מדברים על המערכת הכוללת, ווילסון חולק כי המותג 54-40 בנוי על ידי רעיון פשוט אחד. "החזרת 'קל' ל'שתייה קלה 'הייתה הקריאה שלנו לפעולה." הוא אומר. "לא מדובר באגר קל, אלא בהלך רוח. מקום של נוחות הנגישה בלחץ נמוך, ומהנה. השימוש בנוסטלגיה עוזר לדמיין את התחושה הזו. חיפשנו עדשות וינטג 'כדי לעזור בפיתוח לוחות צבע, דגימות סוג וטעמים בכל נקודת המגע של המותג. "

 

המראה המעודכן של הפחים מביא המשכיות למנחות הארוזות עבור 54-40, כך שאוהדי הבירה הנאמנים יוכלו לאתר בקלות סגנונות המוצעים מהמבשלה. האריזה החדשה של בירות כל השנה ניתן למצוא כעת ברחבי צפון-מערב, וכוללת 12 חבילות שש חבילות של:

 

קסקדיה, קולש בסגנון גרמני; מדליית הכסף 2018 GABF
IPA Half Cocked, IPA בסגנון החוף המערבי
אדום זפלין, אמבר אייל אמריקאי שקפץ יבשה

 

הצעות ארוז עונתיות הקרובות כוללות:
לאגר בסגנון מקסיקני 1862
דרך נהר פילסנר
IPA ריסוק קטיפה

 

בנוסף לפחים החדשים, וילסון הטביע את חותמו גם בנוכחות המקוונת של 54-40 ובנה אתר חדש מאפס. "האתר הישן, היה עצמות חשופות למדי ולא הציע הרבה אישיות", מזכיר השר, "באתר של ג'ורדן יש המון מידע ופונקציונליות נהדרות, אך הוא גם שם את האישיות של המבשלה לחזית ומרכז . "

 

מבקרים באתר 5440beer.com שהושק לאחרונה יכולים לחקור אירועים בחדר הרחצה, להזמין מכירות רציף, למצוא מפיצים לאזורם, סחורות לחנויות ועוד.

 

"54-40 עסוקים." אומר ווילסון. "בין אם זה אחד האירועים השבועיים שלהם, פריטי אוכל חדשים. הקצפות בירה, טיפות סחורות – יש מצב מתמיד של דברים חדשים. המטרה העיקרית שלנו הייתה לספק מרחב ללקוחות להתקשר בקלות ולהתחבר למותג ולדברים המרגשים התדירים את המבשלה. "

 

צמיחת המותג של 54-40 הובילה אותם גם לשותפות עם דיקרסון הפצה מבלינגינג, וושינגטון. "כשיש שותף נהדר ממוקד מלאכה בדיקרסון, מאפשר לנו להפיץ בירה את כל המסדרון I-5 מדרום אורגון לצפון וושינגטון," מציין השר. דיקרסון מצטרף, קרייג שטיין משקה ו- NW Beverage לצורך הפצת המותג בוושינגטון, ואילו פוינט בלנק, הפסגה ופורט ג'ורג 'הפצה מטפלות במותג באורגון.

 

לבסוף, אך בוודאי לא פחות, 54-40 Brewing מתלהבים להודיע ​​על שכירתו של סת 'סוויהארט בתור מבשלת עופרת. סוויהארט עובד במבשלות ייצור בעשור האחרון, כולל ביג סקיי במונטנה, מבשלת פורטלנד, שיער הכלב ולאחרונה מבשלת אקליפטית. "סת מביא ידע למבשלת הבירה לייצור מוגבר יחד עם אופי נלהב ויצירתי", אמר השר. "אנו נרגשים לקראת פרק הצמיחה הבא הזה, ולא יכולנו להיות מאושרים יותר בכך שזה יקרה עם אנשים ושותפים גדולים בצוות שלנו."

 

למידע נוסף על 54-40 מבשלות תוכלו לעקוב אחריהם ב- פייסבוק , טוויטר , Instagram , ואתר האינטרנט החדש ניתן למצוא ב- [19459011 ] 5440beer.com .

 

 

פוסטים קשורים:

פרויקט שיתוף הפעולה במעטפת מזל מעטפות ישוחרר ביפן

[ 19459008]

Kulshan Brewing מסכים לפגוש שתייני סלצר באמצע

חוקים חדשים שמועילות למבשלות בוושינגטון בדרך


 
 
 
 
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

כתיבת תגובה