ענף המשקאות למבוגרים מתפתח כרגע בקצב שבר. הצמיחה בענף הבירה בעשר השנים האחרונות הייתה ראויה לציון, כמו גם הצמיחה בענף הסיידר ותעשיית זיקוק המלאכה. סלצר קשה, כמובן, הוא הטרנד הנוכחי. בעוד שהם אינם חדשים, גם ענף המשקאות הטעם בטעם (FMB) צומח. בקיצור, יש הרבה דברים שונים לשתות בימינו.
כן, אני מעדיף בירה. מכיוון שאתה קורא את זה בבלוג באר בוושינגטון, אני מדמיין שאתה עושה זאת גם. זה לא גורם לך להיות פחות חובב בירה להבין מה עוד קורה בעסקי האלכוהול. למעשה, אולי זה הופך אותך לאוהב בירה טוב יותר.
MillerCoors הציגה לאחרונה משקה קפה קרה מכבישה קרה. אני חושב שזו התפתחות ראויה לחדשות. אז בלי להתייחס יותר להלן, ההודעה לעיתונות מציגה את La Colombe Hard Cold Brew Coffee
MillerCoors, קולומבה מאש בירה וקפה כדי לעזור לך 'להתמודד כמו התבגר'
[הודעה לעיתונות] – CHICAGO, 10 בספטמבר, 2019 / PRNewswire / – כיום הקפה החדשה של קפה לחלוט קר פוגעת במדפים בשווקים נבחרים. La Colombe Hard Cold Brew Coffee, שותפות בין MillerCoors LLC ו- La Colombe Coffee Roasters, היא מבשלת כוס קפה מוכנה לשתייה עם 4.2 אחוז ABV. המשקה החדש יועמד לרכישה החודש בשווקים הבאים: בוסטון, מ.א. טמפה, פ. מאיירס וחוף האוצר, פלורידה; דנוור, ושות '
"אנו שמחים להצטרף ללה קולומבה בהשקה מרגשת זו. הם מביאים מומחיות עמוקה בקטגוריה וההתמקדות שלהם במיקור חוץ, צלייה וחדשנות הפכו אותם לשותף המושלם ", אומרת סופיה קולוצ'י, סמנכ"לית החדשנות במילרקורס. "המילניאלים מחפשים כל הזמן מוצרים חדשים שישלימו את חייהם הפעילים והעסוקים. לה קולומבה קפה קרה מבושל קשה עושה בדיוק את זה. "
קפה הקפה מבושל קשה של לה קולומבה עשוי מקפה מבושל קולומביאני וברזילאי קלוי בינוני, אלכוהול, סוכר קנים וטעם טבעי (לווניל). זה זמין בשני טעמים מובהקים בפחיות של 4 חבילות 9oz או פחיות לשרת 9oz.
שחור: קפה מבושל קרה אותנטי וחלק עם איזון עדין של מתיקות ומרירות מודגש על ידי תווי קקאו של האופה.
וניל: קפה מבושל קר, אותנטי וחלק, שמובא על ידי שעועית וניל עשירה ושוקולד מריר. יש לו שמץ של מתיקות וניל המאזן בין הטעמים הכהים והקלויים מפולי הקפה.
שותי הקפה צורכים יותר מסתם כוס בוקר, כאשר 50 אחוז מהצריכה מתרחשת כעת בשעות אחר הצהריים או בערב. 1 אירועי הקפה החדשים הללו הם הסיבה שאפשרויות המוכנות לשתייה הן חמות כרגע, והסתכמו במכירות של 2.5 מיליארד דולר. שנה לבד 2. סה"כ קפה מוכן לשתייה בארה"ב האמריקאי גדל בשיעור ממוצע של 15% לעומת הצמיחה של לה קולומבה בשיעור של 23% לעומת לפני שנה 3.
"הסיפור של קפה קרה מבושל קשה הוא באמת סיפור של ידידות. כששני יצרנים וחדשנים מאגדים משהו מיוחד באמת יכול לצאת מזה, ושמשהו מיוחד הוא המוצר הזה, "אמר טוד כרמייקל, מנכ"ל ומייסד משותף של לה קולומבה קפה רוסטרס. "כיצרנים פשוט התחלנו לרקוח. אחד מאיתנו מכיר את ענף האלכוהול ממש טוב והשני מכיר קפה ממש טוב – ומתברר שהיינו הזוג המושלם. הקפה המתבשל הקשה הזה הוא באמת משהו יפה. "
La Colombe Hard Cold Brew יתמוך בקמפיין שיווקי אזורי המתמקד בנושא המותג, "Rally Like A Grown-Up." המותג יופיע במגוון אירועי שוק מקומיים, פסטיבלים, על מודעות מדיה חברתית בתשלום ובעדכוני המשפיעים החברתיים בסתיו הקרוב.
למידע נוסף בקר באתר www.LaColombeHardColdBrew.com או עקוב אחרינו ב- social @LaColombeCoffee ושתף את התמונות שלך באמצעות ה- hashtag #RallyLikeAGrownUp.
אודות MillerCoors
פוסטים קשורים:
[ 19459026]